Gebeld door +31202259211
(0202259211, 0031202259211)155x
12
2,9
12 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 31202259211
-
Gevaarlijk
13-12-2021Raar verhaal over overstap boetes. Weten wel persoonlijke gegevens. Hoe kan dat?
-
Gevaarlijk
20-04-2021Oplichting met energiecontracten
-
Irritant
19-04-2021eigenlijk alle hierboven geschreven opmerkingen kloppen wel, de ene vindt het irritant terwijl de andere vindt dat ze geholpen zijn.
Wat mij wel opvalt is dat ze prijzen willen weten die je bij een andere energie maatschappij betaalt en wanneer ze dat weten, gooien ze de hoorn op de haak. Keurig netjes in bewoording en veel bla bla. Ondanks het feit dat ik zowel het nummer vanuit Utrecht áls dat van Amsterdam steeds na verbroken verbinding blokkeer komen ze toch elke keer weer terug en dat zou normaal niet mogelijk moeten zijn.
Als iemand daar een oplossing voor heeft dan hoor ik het graag.
-
Gevaarlijk
15-04-2021Foute boel
-
Irritant
12-04-2021Bellen op en na opnemen telefoon gooien ze de hoorn op de haak.
Lekker hoor, zeer irritant. -
Gevaarlijk
12-04-2021Praatjesmakers. Melden dat je zogenaamd iets wordt afgesloten omdat je bij hun energiecollectief zit en er iets moet gebeuren. Ze hebben foutieve informatie. Bij opnemen wordt naam van medewerker niet genoemd, ze leggen niet uit waarvoor ze bellen, en vragen allemaal controle vragen.
Als dit een oprecht bedrijf is dat iets met energie wilt richting klanten, dan mogen ze eerst iets doen aan hun verkooptechnieken: netjes voorstellen e.d. hoort daarbij.
Er wordt ook vaak zomaar opgehangen als je kritische vragen stelt. Ze weten dan gewoon dat je geen interesse hebt omdat ze er niet doorkomen bij je. M.a.w. gewone bedrijven doen dit niet, ze handelen dus met andere belangen dan die van jou als klant maak ik hieruit op... I rest my case -
Gevaarlijk
08-04-2021Oplichting met energie contracten. De mensen die hier veilig hebben aangevinkt, zijn heel erg dom en opgelicht of medewerkers van die lui.
-
Gevaarlijk
06-04-20218x gebeld op één dag.... Oplichting!!!
-
Veilig
09-04-2020Ze hebben mij geholpen met de overstap naar aandere energieleverancier.
-
Prima
24-03-2020Al een aantal keer gebeld door dit nummer. Kundig bedrijf dat zorgvuldig met mijn gegevens omgaat, en de termijn van 14 dagen bedenktijd in acht neemt. Ik heb op de knop gedrukt omdat ik daadwerkelijk ga besparen. ALs je zo lang ergens klant bent krijg je geen kortingen meer helaas...
-
Neutraal
17-03-2020Gaat inderdaad om een vergelijking van je huidige energiefactuur. €178 per jaar gaan wij besparen.
-
Prima
27-01-2020belde of ik een energievergelijking wilde doen. Na de vergelijking kwamen we tot de conclusie dat ik goed zit. Eindelijk een eerlijk bedrijf als het om energie gaat!