Gebeld door 092964768
8806x
54
2,7
54 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 092964768
-
Irritant
13-02-2019wordt meerdere keren gebeld door dit nummer en legt onmiddellijk in zeer vervelend
-
Irritant
11-02-2019Bellen reeds dagen/weken aan een stuk en leggen onmiddellijk toe. Terugbellen lukt niet, is steeds bezettoon
-
Neutraal
11-02-2019Legt toe als je opneemt
-
Irritant
08-02-2019blijft me maar bellen
-
Irritant
08-02-2019Reeds verschillende keren gebeld. Niemand als je de telefoon opneemt...
-
Irritant
07-02-2019Al enkele keren door gebeld, bij opnemen blijft het stil aan de andere kant. Zeer vervelend!!
-
Irritant
07-02-2019bellen en haken af zeer vervelend ik heb nummer geblokkeerd
-
Neutraal
07-02-2019Steeds opbellen en niks zeggen ga klacht neerleggen bij de politie
-
Irritant
06-02-2019reeds meerdere keren gebeld (mijn gsm lag nooit aan), nog nooit iets nagelaten op het antwoord apparaat
-
Irritant
05-02-2019Naam niet gevonden via 1207... uiteraard!
Er werd ingehaakt, ik hoorde niemand! -
Irritant
05-02-2019Al meermaals 's morgens om 8u30 opgebeld. Ze haken in zonder boodschap. Terugbellen lukt ook niet.....Stalkers !
-
Irritant
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer24-01-2019antwoorden niet, snel verwijderen door provider, dan kan deze nummer niemand meer lastig vallen.
-
Neutraal
23-01-2019onbeleefde arrogante smeerlap aan de lijn
-
Neutraal
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer17-01-2019Doe er eens iets aan
-
Irritant
17-01-2019Voor alle duidelijkheid. Dit betreft het Belgische nummer 092964768.
Ik (Belg) ben sinds vandaag ook slachtoffer.
Volgens de inlichtingendienst van Proximus is dit een binnenpost van een firma die haar identiteit niet bekend wenst te maken.
De ENIGE correcte manier om dit aan te pakken is een klacht bij de politie. Enkel de politie kan de identiteit bij Proximus achterhalen. Noteer de tijdstippen van de telefoontjes.
Deze oproepen lijken onschuldig, maar kunnen als verkenning dienen. Stel je de vraag; Waarom zou een organisatie de moeite doen om te bellen?