Gebeld door 0887751021
3069x
14
2,7
14 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 0887751021
-
Irritant
14-09-2023Bellen voor zonnepanelen zonder toestemming
-
Irritant
29-12-2021Meerdere maal gebeld, er wordt geen voicemail ingesproken. Nummer geblokkeerd, opgelost
-
Irritant
22-10-2021Eerder dit jaar ook vaak gebeld door dit nr. maar nu sinds een week weer dagelijks. Meermaals voicemail achtergelaten van zo'n 15 sec. zonder bericht in te spreken, echt ontzettend hinderlijk!
-
Gevaarlijk
21-10-2021Alleen maar ademhaling en smerig neus ophaal geluid verder niks gouw opgehangen.
-
Irritant
13-08-2021Hoe halen ze het in hun hoofd ongevraagd hun eigen klanten lastig te vallen. Marketingmensen beseffen niet wat voor een teringhekel normale mensen hebben aan marketing.
Heb de laatste keer een laatste waarschuwing gegeven dat ik mijn abonnement op zou zeggen als ik nog een keer gebeld zou worden.
En vandaag zie ik wéér een gemiste oproep.
Dus Vodafone: ik kom eraan. -
Veilig
05-08-2021sales afdeling van KPN, jullie moeten is niet zo zeiken.
-
Neutraal
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer29-05-2021Belt laatste week dagelijks met KPN klantenservice als herkenbaar logo in beeld op mijn smartphone, geen idee wat het is, maar geen reactie. Zeer irritant dus
-
Neutraal
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer29-05-2021Belt laatste week dagelijks met KPN klantenservice als herkenbaar logo in beeld op mijn smartphone, geen idee wat het is, maar geen reactie. Zeer irritant dus
-
Gevaarlijk
18-05-2021Kk irritant. Blijft mij al 2 maanden bijna dagelijks bellen.
-
Irritant
13-05-2021Maandenlang al tig keer gebeld door dit nummer. Intussen geblokkeerd maar bijna dagelijks gebeld door dit nummer.
-
Irritant
13-04-2021Spreken niets in bellen steeds opnieuw met iets ander nummer
-
Gevaarlijk
24-02-2021Vervelend en geen reactie
-
Gevaarlijk
22-02-2021Blijven maar bellen en zeggen niets.
-
Irritant
17-01-2021Ze bellen zonder voicemail in te spreken. Terugbellen gaf de eerste keer een foutmelding. Bij de tweede keer dat ik gebeld werd, er niks gezegd. Het leek een callcenter door de gesprekken die ik op de achtergrond hoorde.