Gebeld door 0614094100
18355x
68
2,6
68 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 0614094100
-
Irritant
14-11-2023Opgenomen, er wordt niks gezegd, stilte. Het zijn natuurlijk nare Odido smurfen die stinkmeuk proberen te verkopen.
-
Irritant
14-11-2023Er wordt niets gezegd... op een gegeven moment maar opgehangen.
-
Irritant
06-11-2023Bij opnemen wordt verbinding handmatig verbroken door bellende zijde
( t mobile / odido ) -
Irritant
19-10-2023Zeer irritant. T-Moble Shop staat er, maar niemand zegt iets. Ze hebben 3 x gebeld en ik heb ze nu geblokkeerd.
-
Irritant
09-10-2023volhouders van TMobile odildo stumperts…nu blocked
-
Irritant
05-10-2023wordt steeds gebeld door dit nummer maar als je opneemt wordt er niets gezegd.irritant
-
Irritant
30-09-2023Voicemail, werd alleen een voornaam genoemd en direct daarna opgehangen
-
Irritant
19-09-2023Zojuist gebeld door dit nummer, er wordt niets gezegd. Direct geblokkeerd!
-
Irritant
24-08-2023Hangt meteen op na opnemen.
-
Irritant
24-08-2023geblokkeerd
-
Gevaarlijk
03-08-2023Ik word hier heel vaak door gebeld. Ik heb 2 keer opgenemen en dan wordt er niet gezegt.Nu heb ik het geblokeerd.
-
Irritant
08-05-2023aso's
-
Veilig
23-02-2023https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/is-telefoonnummer-0614094100-van-t-mobile/000274352
Ja, telefoonnummer 06 1409 4100 is het telefoonnummer dat wij gebruiken voor onze uitgaande verkoopgesprekken. We gebruiken dit wanneer we klanten bellen met een mooi aanbod.
Sinds 1 januari 2020 zijn we namelijk verplicht om met 'nummerweergave' te bellen.
Je kunt ons op dat nummer trouwens niet terugbellen. Doe je dat toch? Dan krijg je een bandje te horen waarop we meer informatie geven. Wil je toch contact met ons? Kijk dan op onze klantenservice pagina. -
Gevaarlijk
23-02-2023Ik ben ook zojuist gebeld, heb opgenomen en mijn naam gezegd ''Goede morgen met ....". Daarna is er gelijk opgehangen.
Ik vermoed ook fraude, heel jammer dat ik heb opgenomen.
-
Irritant
11-02-2023Een mevrouw met een Hindustaanse naam en stem. Van T-mobile. Zij: "Spreek ik met [mijn naam]?"
Ik: "Ik heb mijn naam net drie keer genoemd. Wat wilt u?"
Zij: "Neen, u heeft uw naam maar een keer genoemd."
Ik: "Dan heeft u me maar een keer van de drie keer gehoord."
Zij: "Een fijne dag nog."
Ik maak me zorgen om het T-Mobile.