Gebeld door 0502003033
25148x
223
4,7
223 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 0502003033
-
Prima
02-07-2019Mijn huidige contract loopt in augustus, en werd netjes weer door ze gebeld voor een nieuw aanbod. Wel makkelijk hoef er zelf niet meer aan te denken.
-
Veilig
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer02-07-2019Was ruim 10 jaar trouwen klant van Nuon maar nu overgestapt naar Engie. Het heeft me in ieder geval een mooie voordeel opgeleverd.
-
Gevaarlijk
01-07-2019DIV keren inde wacht half uur een uur meer dan een uur
DIV e-mails geen reactie
2 e-mails per dag stuur ik
Helpt niks oplichters zijn het
Hier moet wat aan gedaan worden -
Gevaarlijk
01-07-2019Ik ben zojuist gebeld door lotte van particuliergarant ze vroeg spreek ik met ... ik zeg ja zegt ze ik had laatst alles met u doorgenomen blabla dus ik geef haar aan mijn man want die regelt dat soort dingen vaak. Hij zegt ik heb niks besproken met u ik ken u niet toen werd er opgehangen. Heel vaag allemaal
-
Gevaarlijk
01-07-2019Trekken zich niets van 'BelMeNiet' aan. Wat dus betekent dat ze denken zich niets van "net etiquette" te hoeven aantrekken.
Verwacht dus ook op het gebied van privacy maar beter niets van hun. Daardoor mijn oordeel gevaarlijk.
-
Irritant
01-07-2019Cold calling terwijl we gewoon in het bel-me-niet-register staan. Is verboden, ze doen het toch.
Boeit me niet wat hun aanbieding is. Gewoon oprotten, EnergieGarant. -
Gevaarlijk
25-06-2019Ze nemen je echt in de maling ik had met me stomme kop iets afgesloten wordt ik na een paar dagen gebeld wat ik van hun service vond ik zeg leg mij eens uit hoe jullie allemaal aan mijn gegevens komen ja dat wist hij niet mensen kijk uit voor dit bedrijf ik heb geluk gehad heb de energie maatschappij gebeld en kon er gewoon onderuit dit bedrijf is echt gevaarlijk als je hun beld krijg je niemand aan de lijn ook al sta je meer dan een uur in de wacht dan klopt er al iets niet
-
Prima
25-06-2019Mooi aanbod gehad voor mijn gas en elektra. Uiteindelijk was mij 1 ding niet helemaal duidelijk, had een er een e-mail over gestuurd. Paar dagen later namen ze persoonlijk contact met mij op om alles nog een keer toe te lichten, prima partij.
-
Gevaarlijk
24-06-2019Oplichters bende
-
Veilig
21-06-2019Fijne ervaring gehad, ze hadden veel geduld voor mij ik ben zelf niet de snelste meer en heb een prima begeleiding gekregen en een mooi aanbod van de Engie gekregen. Voor mij ook een vertrouwde partij ben vaker bij de Engie geweest met plezier.
-
Prima
19-06-2019Zat al een tijd variabel en geen nieuwe korting gehad, dit was mij ontschoten. Ruim de tijd voor mij genomen, heb namelijk niet alle verstand van deze zaken, maar al mijn vragen werden beantwoord.
En nu via hun weer terug naar mijn oude maatschappij.
Groetjes uit Zeeland -
Irritant
17-06-2019Raar dat deze mensen zeer veel persoonlijke gegevens wisten. Dit mag toch niet vanwege wet op de privacy?.
Geen aanbod per mail zonder bank gegevens door te geven...dus niet accoord -
Irritant
16-06-2019Gebeld door Lisanne van Particulier Garant. Ze vroeg of haar naam mij nog iets zei, dat ze "destijds het contract in orde had gemaakt voor mijn adres". Toen ik zei dat ik al jaren via de collectieve inkoop van de Consumentbond mijn energiecontract afsluit, begon ze een heel wazig verhaal dat ze dit deed vanuit de Stedin. En dat de netbeheertarieven in januari zijn verhoogd en ze me daarop wilde attenderen. Ik zei "die tarieven worden toch door Stedin doorgegeven aan de energieleverancier, die dat dan weer doorbelast aan mij?" Ja, zei ze, maar dat wordt vaak niet juist doorbelast, en ze wilde me daarop alleen attenderen om te voorkomen dat ik aan het einde van het jaar een bijbetaling moest doen. Toen ik haar vroeg wat ze nu eigenlijk wilde van mij, zei ze eigenlijk niets, maar vroeg ze of het duidelijk was wat ze had verteld. Ik zei maar ja, om af te ronden, maar dit is werkelijk het meest wazige telefoontje wat ik ooit heb gehad.
-
Prima
15-06-2019lieve amanda heeft mij ook gebeld, want mijn kortingen waren nu na een jaar vervallen en mijn nieuw contract moesten we even doornemen, om zo ook voor dit jaar weer goede kortingen te ontvangen. ze vertelde dat ze van energie garant was en toen ik haar meedeelde dat ik al bij een andere energieleverancier zat, was dat geen probleem, want ze waren een tussenpersoon die bemiddelde. Ik had volgens haar ook vorige week al met haar collega gesproken, maar daar kan ik mij toevallig niets van herinneren. Ik heb haar nog even aan het "lijntje" gehouden, maar er kwamen steeds meer leugens. Toen heb ik haar verzocht op te houden.
-
Prima
10-06-2019Dankzij Sibel een aardige besparing verwezenlijkt. Mijn echtgenoot is ook erg tevreden.