Gebeld door 0502003033
25035x
223
4,7
223 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 0502003033
-
Prima
24-10-2019Verschil in prijs was wat kleiner dan voorgespiegeld, maar dat houdt je altijd. Toch 10 euro goedkoper in de maand, altijd fijn.
-
Veilig
24-10-2019Voor zowel mij als mijn zoon een goed contract kunnen regelen, lekker oud en vertrouwd bij onze Eneco met een mooie Toon.
-
Veilig
24-10-2019Ik zat nog met een aantal vragen over het energiecontract. De klantenservice heeft mij uiteindelijk voldoende geïnformeerd. Op maandbasis ga ik 15 euro besparen. Bedankt voor jullie advies!
-
Prima
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer20-10-2019Enige tijd geleden door Rosa kuiper goed behandeld !
Zeer tevreden en ze blijft mijn contactpersoon -
Prima
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer20-10-2019Enige tijd geleden door Rosa kuiper goed behandeld !
Zeer tevreden en ze blijft mijn contactpersoon -
Irritant
18-10-2019herken me in alle opmerkingen, van zowel goed gesprek, rustige aandacht als ook agressieve benadering en doordrukken. op sommige vragen over uitstel geen antwoord moet het nog bekijken en vergelijken.. hoop dat ik het nog kan annuleren...als ik dat zo lees is dat erg moeilijk.
-
Gevaarlijk
16-10-2019Zojuist afgeschermd gebeld door dit nummer. Ze hadden een dossier van mij omdat ik in het verleden een energie contract via hun zou hebben afgesloten. Ze hebben zelfs een samenwerkingsverband met Enexis :) Allemaal lariekoek natuurlijk. Mijn nummer staat gewoon in het bel-me-niet-register en wens niet zo aggresief commerciel benaderd te worden, ook nog eens vol leugens en onwaarheden.
-
Gevaarlijk
15-10-2019Nummer wordt niet gemeld. Dame aan de telefoon. Ze is van particuliergarant zegt ze en vraagt of ik ervaring heb met langs de deur komende would-be verkopers van energiecontracten. Ik zei nee; ze wilde mij vervolgens allerlei vragen stellen over mijn aansluiting in deze regio. Ze zei erbij dat ze hierbij samenwerken met Stedin. Ik heb het gesprek gestopt en gezegd dat ik wil terugbellen. Dat wilde mevrouw eerst niet, ze wilde terugbelafspraak maken, maar ik heb het nummer gekregen 050-2003033. Daarop heb ik Stedin gebeld met de vraag of zij samenwerken met particuliergarant. Dat blijkt absoluut niet het geval. Mevrouw van Stedin meldde wel dat zij vandaag meer klachten van mensen had gehad van mensen die door Particuliergarant waren gebeld vandaag. De dame van Stedin meldde mij dat Particulier garant mensen naar een andere energiemaatschappij wil praten; daarvoor krijgen ze door de bewuste energiemaatschappijen betaald. Wij staan geregistreerd in het bel-me-niet-register. Helpt niet.
-
Veilig
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer11-10-2019Fijne duidelijke gesprek gehad, ik werd ook netjes terug gebeld op de afgesproken tijdstip.
Nu van Eneco naar Essent overgestapt met lagere tarieven, hoefde er zelf niks voor te doen en alles is duidelijk per email verstuurd. -
Gevaarlijk
10-10-2019Aanbod om over te stappen met een wel heel gunstig tarief. Lees: een aanbod to good to be true. Maar ze zijn daarna niet meer telefonisch of per mail te bereiken. Ik kreeg eerst een medewerker maar toen ik wat kritische vragen stelde kreeg ik meteen de manager aan de lijn. Ze gaan uit van onvolledige informatie. Ze wilde mij over laten stappen naar de leverancier waar we al bij zitten?! Houden zich niet aan de Europese privacywetgeving. Wat volgens mij strafbaar is. Ik heb dit bij de Autoriteit Persoonsgegevens gemeld.
-
Gevaarlijk
08-10-2019Ze zeggen een consumenten organisatie te zijn, en ze zeggen niet dat ze bellen met een commercieel doel.
ze weigeren de informatie over het ' betere tarief' op te sturen. nee, je krijgt gelijk in een contract. waarvoor ze direct allerlei gegevens van je nodig hebben. Hierbij vragen ze gegevens die potentieel gebruikt kunnen worden voor identiteitsfraude.
toen ik voet bij stuk hield om niet direct in een contract te stappen werd de manager die erbij gehaald was voelbaar geirriteerd en ongeduldig. Als het een organisatie is voor consumenten waarom zijn ze er dan zo op gebrand om direct een contract te sluiten? volgens mij tuig -
Veilig
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer04-10-2019Leuke aanbieding van de Engie. Boete is netjes vergoed moest het wel zelf declareren maar wel terug gekregen op mijn rekening. Goede besparing. TOPPIEEE Mike Vos
-
Prima
03-10-2019Fijn gesprek, snelle reactie op een vraag die ik via de mail stuurde.
-
Veilig
02-10-20192 weken geleden door Rosa Kuiper geholpen nogmaals bedankt lieve Rosa voor je duidelijke uitleg echt een aanrader !
-
Veilig
30-09-2019Goed advies, vriendelijk.