Gebeld door +31202148403
(0202148403, 0031202148403)5563x
44
2,8
44 ervaringen
Ervaringen met het telefoonnummer 31202148403
-
Irritant
19-11-2021Bellen dagelijks, maar ze zeggen niks
-
Irritant
17-11-2021irritante mensen en zeggen dat ze mijn contract hebben afgesloten wat absoluut niet waar is. Ze blijven maar bellen.
-
Irritant
31-05-2021Ik word al twee weken lang, elke dag gebeld ik maar neem niet op.
-
Irritant
05-07-2019Iritant
-
Gevaarlijk
03-07-2019+31 020 2148403
call centre namens energie collectief.
Dit is spam en niet echt.
ze sissen naar naam etc.
en naar een duidelijk ja.
Ophangen en melding maken bij ACM.nl met het telefoonnummer
-
Veilig
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer27-06-2019Ik lees met verbazing alle beoordelingen wat totaal niet klopt. We worden zoals andere spammers onder 1 dak neergezet wat totaal niet zo is. We leggen het kort even uit : Indien u in de voicemail/geen gehoor word afgeboekt word u na 10 dagen nogmaals opgebeld. Indien u valt onder in gesprek word u gebeld na 1 uur. Indien wij u 3 keer niet te pakken hebben gekregen word u automatisch uit ons systeem gehaald.
Uiteraard wij bellen om uw energie contract te controleren op basis van uw maximum verbruik van de afgelopen drie jaar. Als u een oprechte contract hebt word dit aangegeven en ook met een onterechte contract word dit aangegeven. Indien u ook wenst om samen met ons uw situatie te wijzigen krijgen wij een kleine vergoeding voor het verrichte werk en dit niet van u maar vanuit de leverancier waarbij wij echte scherpe afspraken mee maken voor U.
Mocht het zijn dat u een hoge gas verbruik heeft met een minder verbruik voor uw elektriciteit. Dan zal ik toch experts zoeken ;) -
Veilig
Deze gebruiker heeft meerdere reviews achtergelaten op dit telefoonnummer27-06-2019Ik lees met verbazing alle beoordelingen wat totaal niet klopt. We worden zoals andere spammers onder 1 dak neergezet wat totaal niet zo is. We leggen het kort even uit : Indien u in de voicemail/geen gehoor word afgeboekt word u na 10 dagen nogmaals opgebeld. Indien u valt onder in gesprek word u gebeld na 1 uur. Indien wij u 3 keer niet te pakken hebben gekregen word u automatisch uit ons systeem gehaald.
Uiteraard wij bellen om uw energie contract te controleren op basis van uw maximum verbruik van de afgelopen drie jaar. Als u een oprechte contract hebt word dit aangegeven en ook met een onterechte contract word dit aangegeven. Indien u ook wenst om samen met ons uw situatie te wijzigen krijgen wij een kleine vergoeding voor het verrichte werk en dit niet van u maar vanuit de leverancier waarbij wij echte scherpe afspraken mee maken voor U.
Mocht het zijn dat u een hoge gas verbruik heeft met een minder verbruik voor uw elektriciteit. Dan zal ik toch experts zoeken ;) -
Irritant
26-06-2019Sta in bel me niet register, maar ze bellen mij toch.
-
Irritant
26-06-2019Wij verkopen niets, maar ondertussen...
-
Irritant
25-06-2019Vandaag weer door dit nummer gebeld. Ze bellen regelmatig ondanks dat ik heb laten weten geen enkele interesse te hebben en niet meer gebeld wil worden. Die kneuzen blijven volhouden.
-
Irritant
24-06-20193x gebelt, en 3x gevraagd of ze me met rust laten met hun onzin, zijn oplichters en vreselijk irritant.
-
Irritant
22-06-2019ze zijn een tijdje rustig geweest, maar vandaag is het weer begonnen.
-
Irritant
21-06-2019Voor de zoveelste keer weer gebeld door dit nummer. Terwijl ik al vaker heb aangegeven er niet van gediend te zijn. Maar ze blijven bellen zeer irritant.
-
Irritant
19-06-2019Net niet aangenomen omdat ik te laat was met aannemen :-))
-
Irritant
19-06-2019Net gebeld door dit nr
Zeer irritant gaan zelfs door terwijl ik geen belangstelling had heb ze weggedrukt en nr geblokkeerd